sobota 18. července 2009

SOTA OK/JC-024 - Javorník

Kóta Javorník má 1065 m n.m., je to zalesněný vrchol s rozhlednou a telekomunikačním stožárem v lokátoru JN69td. S kolegou z práce jsme na Šumavě trávili něco málo služebního času, a tak jsem toho využil, vzal jsem ho s sebou, aby taky viděl, co obnáší radioamaterský sport. Prvně jsem postavil vertikál na 40 m, ale momentální podmínky nebo blízkost telekomunikačního stožáru zapříčinily, že pásmo bylo zarušené signálem 8-9, a tak z toho sešlo. Sbalil jsem ji a na 10-ti metrový sklolaminátový teleskop jsem s pomocí kolegy nainstaloval drátovku Windom 42 m. Pro příchozí turisty to byla podívaná, ale z radioamaterského hlediska jsem spokojený moc nebyl. Z kopce jsme odcházeli s jedním spojením na KV a se čtyřmi na VKV. Poděkování patří stanicím YO5AM, OK1PK, OK1ZJV, OK1CJT/p a OK1KO.

Žádné komentáře:

Okomentovat