sobota 18. července 2009

SOTA OK/JC-006 - Tetřev

Kóta Tetřev s nadmořskou výškou 1260 m n.m., poblíž Kvildy na Šumavě, je sice dostupná, ale žádná oficiální cesta či turistická trasa k ní nevede. Značená trasa se kroutí pod vrcholem asi 300 m. Vzhledem k tomu, že za mého pobytu v těchto končinách nebyl den, kdy nepršelo, tak výstup byl docela nejistý a nevěděl jsem, kdy se od někud přižene bouřka. Vrchol je skalnatý, schovaný mezi vzrostlými stromy. Spocený jsem se usídlil vrcholové tyče a se mnou dalších asi milion kousajících mušek a komárů. V dálce se ozývala bouřka. Stačil jsem dát jen párkrát výzvu na 145.500 MHz a to byl můj vrcholný počin. Jinak by mě asi hmyz ukousal k smrti. Všechno sbalit a zase hurá do civilizace. Hmyz mě opustil asi v tisíci metrech, za to boučka ne. Ta přišla asi v půli cesty mé pěší tůry k autu na Kvildě. Větší a hustější slejvák jsem si už nemohl přát. Co se dá dělat? Aspoň vím, kde je kóta Tetřev. Tak třeba někdy jindy.

Žádné komentáře:

Okomentovat