pondělí 31. března 2008

VRK závod a DIG KV SSB party

Hned následující víkend po 1. subregionálu na VKV se konaly dva závody, a to v sobotu a v neděli DIG SSB party a v neděli ještě do toho na 80 m VRK závod. To už bylo počasí lepší než minulý víkend.

Neměl jsem v úmyslu nějak překotně závodit, bral jsem to spíš jako možnost udělat si na KV nějaké nové stanice a země, což se podařilo. Co se týče vybavení - TRX FT-897, ANT drátová s trapy postavená jako INV. V pro pásma 160-80-40, ant. tuner MFJ-941E. Napájení z autobaterie.

Do DXCC přibyly stanice z UN7, TF3, SV9, AO7, EA5 a konečně i z jiného kontinentu K2. Tak jsem byl opravdu rád.

Ve VRK závodu jsem navázal 55 spojení. Není to nijak závratné, ale rozhodl jsem se, že výsledek vyhodnocovateli zašlu. Byl to pro mě vydařený radioamatérský víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat