čtvrtek 6. března 2008

1. subregionál 2008

Už pár dní před závodem jsem sledoval počasí. Víkend před termínem závodu bylo nádherné jarní počasí, víkend o závodě přišla vichřice Emma i s deštěm. Když se daří tak se daří.
Vyjel jsem na svoje oblíbené místo, kopec Výhon a společně se ženou jsme postavili stožáry s anténami. Společně s 1. subregionálem na VKV se totiž konal i KV závod ARRL International DX SSB Contest 2008, a já chtěl poslouchat ten cvrkot. Proto jsem stavěl i stožár s KV drátovou trapovanou anténou 160-80-40 m. Ovšem na to, abych dosáhl na nějakou zaoceánskou stanici, na to jsem neměl. Po dostavění stožárku i na VKV jsem osaměl, žena odjela do teplíčka domova. Emma cloumala s anténami a stožáry poměrně slušně, ale vše vydrželo. Díky silnému větru byla 9-ti elementová Yagi natočená stále ve stejném směru - západ východ. A tím byl tento závod odsouzen k zániku. Mít vystrčenou ruku z auta a držet anténu ve správném směru nešlo moc dlouho a při tom všem ještě mluvit do mikrofonu a zapisovat spojení - žádná sláva. Zase ale na druhou stranu - kdo si užil setkání s Emmou přímo na kopci, že?
Nakonec z toho všeho bylo pouze 43 spojení na VKV a na KV jsem si aspoň udělal spojení s výroční stanicí OL30SPACE. Tak třeba příště to bude lepší.

Žádné komentáře:

Okomentovat