pondělí 13. srpna 2007

SOTA OK/KR-001 - Sněžka - Krkonoše


V úterý 7. 8. 2007 jsem s rodinou vyrazil přes Růžovou horu na Sněžku. Počasí se vydařilo a po namáhavém výstupu jsme poprvé v životě stáli na nejvyšší hoře naší republiky a já byl skálopevně přesvědčen, že si odsud zavysílám. Na vrcholu se houževnatě pracovalo na nové poštovně, která se otevírala v pátek 10. 8. 2007 v den svatovavřinecké pouti.
Vládl tu čilý turistický ruch, a tak jsem se po chvíli uklidil bokem všeho dění a nainstaloval externí anténu, připojil svou ručku Kenwood TH-D7E na akumulátor a začal dávat výzvu. Za necelou hodinu se mi podařilo uskutečnit 11 spojení, 9 QSO na 145 MHz a 2 QSO na 433 MHz.

Poděkování patří stanicím OK1DCA, OK1UBM, OK1XPB, OK1SRD, OK1HGA/p 2x, OK1IWA/p, OK2WKW, OK2CPG 2x a SP6EBK.

K těmto spojením jsem ještě přidal dalších 9 v pátek, protože nám to se ženou nedalo a šli jsme se podívat na otevření nové poštovny na Sněžce.

Díky za páteční spojení patří OK1TIZ, OK1ALK, SP6BBE, OK1JFF, OK1MRE, SQ6DGC, OK1PU, OK1CHL a OK1AIT

Žádné komentáře:

Okomentovat