sobota 18. srpna 2007

Rozhledna KOZÁKOV


Na této rozhledně jsem dříve nikdy nebyl, jen jsem slyšel o radioamaterských srazech, které se na kopci uskutečňují. Taky je trochu z ruky pro nás z Jižní Moravy. A tak mi to pochopitelně nedalo a vypravili jsme se se ženou i na tuto rozhlednu. Nachází se ve čtverci JO70 po.
Počasí nám přálo až do té doby, než jsme vylezli na rozhlednu. Tam opravdu vydatně foukalo. Chvíli jsem vydržel vysílat z plošiny rozhledny, ale po té, co jsem přestal cítit ruce, jsem slezl dolů pod rozhlednu a postavil stožár vedle auta.

Navázal jsem celkem 28 spojení, a to se stanicemi: OK1CTT, OK1ZKN, OK1VEL, OK9HEL, OK1FAH, OK1MNC, OK1JRZ, OK1JLT, OK1ARO, OK1CD, OK1FLT, DO5HP, OK1MRC, OK1VSQ, OK1DSS, OK1AMO, OK4TO, OK3WW, OK1UKV, OK1KMB, OK1AIT, OK1MFM, OK1DPA, OK1ATN, OK1SRD, OK1TIZ, OK1ALK a OK1IF. Všem díky.

1 komentář:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat