úterý 16. října 2007

SOTA OK/VY-054 - Stříbrná hora

Následující den, 10. 10. 2007 jsme se odpoledne vydali s mojí ženou do lesa posbírat něco málo hub. Uvedený vrchol ležel poměrně blízko našeho houbového působiště, a tak mi to nedalo. Sbalil jsem všechno, co bylo potřeba, na Internetu si prohlédl ve fotografické kvalitě, jak vrchol vůbec vypadá a už jsme si to šlapali cestou necestou.
Samotný vrchol je zalesněný s vysokou trávou, nadmořská výška 531 m n.m., nedaleko městečka Jaroměřice nad Rokytnou na okrese Třebíč. Musel jsem se utábořit kousek vedle na malé mýtině. Nosnou konstrukcí pro stožár s anténou se stala velká holá borovice a ramena antény jsem přivázal k větvím, které okolní příroda nabízela.
Za necelou půlhodinku jsem navázal 8 spojení se stanicemi OK2LC, OK1AFR, OK1VFC, OK2OV, OK1MIK, OK2PBK, OK1IBK a OK2OK, kterým zároveň děkuji.
Celkové pořadí v SOTA diplomu se nezměnilo, jen přibyl vrchol a plno příjemných zážitků ze spojení a co víc - košík plný hub.

Žádné komentáře:

Okomentovat