úterý 16. října 2007

SOTA OK/JM-037 - Kadovská hora

... je až moc honosný název pro kopec, který se vypíná do výšky 367 m n.m. kousek vedle městečka Miroslav na okrese Znojmo. Ale je v seznamu SOTA vrcholů a já bohužel nebydlím nikde pod horami, abych to měl kousek pro získávání podstatně větších bodových zisků. Vydal jsem se na tento vrchol hned druhý den po té, co jsem aktivoval kótu Škorpión, tedy 9.10.2007. K ukotvení stožárku jsem použil nivelační tyč označující vrchol a ramena své antény jsem roztáhl do pole. Místa všude plno, tak to nebyl problém. Vedle obrovské telekomunikační příhradové věže vypadal můj stožár s anténou jako chudý příbuzný. Za necelou hodinku jsem byl rád za devět spojení.
Poděkování patří stanicím OK1JFF, OK2OK, OK1CLA, OK1HCU, OK1VRW, OM4ML, OK1DSS, OM3TC a stanici OM5LR.












Pořadí v tabulce po zadání informací na SOTA stránkách vypadalo takto.

Žádné komentáře:

Okomentovat