neděle 13. března 2011

KV DIG QSO party 2011

Ve dnech 12-13. března jsem zase usedl na radioklubu OK2KZO k rádiu s cílem dostat do svého logu co nejvíc stanic s DIG číslem, abych si mohl požádat o diplom. Přes den se zastavil Marcel OK2MA, potom Vláďa OK2UXO s Mirkem OK2VZE a večer se přijel podívat i Franta OK5AB. Používal jsem Marcelovu anténu - otočný dipol pro pásma 40-20 metrů, který je velice slušně vyladěný a není problém s trochou přizpůsobení dělat spojení i na 17 a 15 metrech. Software HAMdig byl osvědčený již z minulého roku a je dělaný přímo na tyhle závody. Tak proč ho nepoužít znovu? V průběhu prvního dne se vrámci závodu podařila i pěkná spojení, třeba YC0OBZ/1, 4K9W, 4Z4OQ, 4L6DL nebo WP4JCF. Druhý den hned v 7:00 h našeho času začal VRK závod na 80 m a o hodinu později pokračoval rovněž na 80 m DIG. Používal jsem svou portable Windom anténu 42 m dlouhou. Poměrně šrumec. A než jsem se dostal k poslední části DIG závodu na 40 m, tak mi ve druhé hodině osmdesátky vypovědělo službu moje FT-čko 897. A bylo po náladě, čas běžel. Naštěstí později jsme společnými silami s Mirkem OK2VZE přišli na to, že v jedné z pojistek na napěťových vodičích je mikroskopická trhlinka. Tedy nic vážného, ale závod jsem už nedokončil. Však rok zase uteče.

Žádné komentáře:

Okomentovat