neděle 27. února 2011

CQ World-Wide 160 meter contest 2011

Ve dnech 25-27. února se konal výše uvedený závod a já jsem se rozhodl, že bych si mohl pro zajímavost udělat nějaké to spojení na tomto pásmu. Rovněž to byla příležitost vyzkoušet a udělat si přehled o tom, jak se drátovka firmy LEM pro pásma 160-80-40, kterou jsem natáhl na našem radioklubu OK2KZO, bude chovat. Se zařízením FT-897 a tunerem MFJ-941E jsem nečekal vůbec žádné zázraky. Závod začal a já jsem zjistil, že pár prvních spojeních má anténa na dolním pásmu vysoké PSV. V konečné fázi jsem jel QRP, protože to, co z antény lezlo ven, ani nic jiného být nemohlo. Dovolával jsem se jen na ty nejsilnější stanice, které v silném rušení mě zrovna asi náhodou zaslechly. Suma sumárum - po skončení závodu v neděli to vypadalo asi takto: 36 spojení, 18 zemí DXCC a celkový počet bodů 3024. Závěr - na 160 m se na OK2KZO vysílat nijak rozumně nedá.

Žádné komentáře:

Okomentovat