čtvrtek 12. června 2008

Cesta k pramenu řeky Odry


Relativně nedaleko od lázní Teplice nad Bečvou pramení řeka Odra. Měl jsem s sebou svoje kolo, a tak nebylo co řešit. Do cyklovýbavy jsem zahrnul i ručku Kenwood THD-7E s nadějí, že bych si cestou na nějakém místě mohl zavysílat.
Překonal jsem stoupání z 250 m n.m. do 630 m n.m. a dostal se do vojenského prostoru Libavá, kde Odra pramení. Jedině k pramenu Odry je totiž povolen v určité dny přístup. Jinak je vojenský prostor Libavá nedostupný i s několika SOTA vrcholy.
Od pramenu jsem zkoušel vysílat, ale marně. Ani 5 W se mi nepodařilo otevřít převaděč OK0D. No co, měl jsem za sebou 27 km a minimálně stejná délka mě čekala zpět. Cyklovyjížďka v pro mě neznámém kraji a krásnou přírodou kolem byla taky dobrým zadostiučiněním.

Žádné komentáře:

Okomentovat