úterý 14. srpna 2007

SOTA OK/KR-004 - Liščí hora - Krkonoše


Ve čtvrtek 9. 8. 2007 jsme si vyšlápli přes Pec pod Sněžkou na vrchol Liščí hora. Je to poměrně solidní stoupání po asfaltové cestě až k Lyžařské boudě. Pak už je to na vrchol jen kousek a navíc leží jen kousek od cesty, od červené turistické trasy.

Spěchal jsem, a tak jsem na vysílání moc času neměl. Přesto jsem aspoň doufal, že 4 spojení udělám. A taky jo.

Poděkování patří stanicím OK1VYC, OK1JPP, OK1AFR, OK1VEL, OK1MOW a OK1TRF

1 komentář:

  1. Ahoj Rosťo, vidím tu, že jsi byl la Liščí hoře a nedá mi to nenapsat! V loni jsem trávil podobnou dovolenou jako ty. Bydleli jsme přímo v Lyžařské boudě a chodili na Sněžku, Černou horu a podobně. Jinak též děkuji za naše spojení 5.8. v 11:55 i když jen přes převaděč! 73! Štěpán OK1CSS www.ok1css.net

    OdpovědětVymazat